2018 m. sausio 22 d., pirmadienis

2018 sezono pradžia

Šių metų pirmam pusmečiui susidėliojau savo varžybų planus ir pagrindinius startus. Pirmos svarbios varžybos, kuriose planuoju dalyvauti yra 6 valandų bėgimas Jonavoje kovo mėn. Taip pat tradiciškai ruošiuosi startuoti Kauno maratone birželio mėn. Kad nedingtų ryžtas dalyvauti, jau susimokėjau startinius mokesčius. Liko svarbiausia dalis - pasiruošimas. Taigi, kaip jis vyksta.

Šio sezono naujovė. Visada tingėdavau daryti, bet kokius pratimus, skirtus stiprinti liemeniui. Bet netyčia atradau programėlę mobiliajam telefonui, kuri siūlo 5 minučių "lentos" (plank) iššūkį. Esmė tokia, kad per dieną reikia skirti penkias minutes šiam iššūkiui, kurį sudaro 8 skirtingų plank pratimų serija.



Kažkaip mane užkabino šitas reikalas ir dabar jau 100 dienų, kai iš eilės kasdien darau po seriją pratimų. Iš pradžių buvo sunku, bet dabar tai jau tapo tokiu pat įpročiu kaip valytis dantis. Dar vienas privalumas, kad per dieną 5 minutes raumenų stiprinimui tikrai galima rasti.

Taip pat pradėdamas 2018 m. sezoną nusprendžiau pradėti bėgioti kasdien. Minimalus atstumas 5 km per dieną. Kol kas pavyksta laikytis šio plano. Kiek sunkiau sekasi su kitu planu - tvarkingai kiekvieną savaitgalį bėgti ilgąjį bėgimą, bet ir čia jau darau pažangą.

Tikiuosi šie metai bus sėkmingesni už 2017 m. ir vėl galėsiu džiaugtis naujais pasiekimais bėgimo trasose.