2016 m. liepos 18 d., pirmadienis

Vasaros atostogos baigėsi (back on track)

Ei, bėgike! Kada paskutinį kartą buvau pakėlęs akis į dangų? O kada paskutinį kartą svajojai subėgti tau svarbias varžybas asmeninam geriausiam rezultatui?
 
Vingio parkas iš aukštai...
 
Taip, prisipažinsiu. Aš tokį tokį tikslą, kuris, rodos, buvo ranka pasiekiamas,  turėjau -  bėgimą Kernavė - Vilnius įveikti greičiau nei 2015 m. Tam pradėjau ruoštis dar sausio pabaigoje. Iš pradžių tipenau vėžlio greičiu, o vėliau visai neblogai įsibėgėjau - kilo greitis, didėjo ištvermė, kiekvienos varžybos rodėsi įveikiamos vis lengviau.
 
Tačiau mano sėkmingas pasiruošimas baigėsi  įveikus 947 km arba likus 4 savaitėms iki varžybų Kernavė-Vilnius. Štai kaip atrodė mano treniruotės.
 
Sėdėdamas chirurgo kabinete netikėjau jo žodžiais: "Ilgai, ilgai skaudės... oi ilgai skaudės...". Naiviai tikėjau, kad po geros savaitės jau galėsiu šoliuoti taip pat eikliai kaip ir ankščiau. Savaitės bėgo greičiau nei taisėsi mano sveikata, sėkmingai be mano dalyvavimo praėjo net 2 Lietuvos Trail bėgimo taurės etapai, o aš vis dar kovoju su skausmu. Ką jau kalbėti apie dalyvavimą varžybose, kai net negaliu tinkamai treniruotis...
 
Taigi, jei kam dar įdomu ir kas perskaitė šią rašliavą iki šios vietos, pasakysiu, kas mane "išmetė" iš bėgimo net 2 mėnesiams. Ogi, mažasis kairės kojos pirštukas. Atrodo, jis  toks mažas, mažai ir reikalingas, tačiau vienas nesėkmingas žioplas judesys - didelis "trakšt" ir kojos neprimyniau dvi savaites. Pusė kairės kojos pėdos savaitę spindėjo visa vaivorykštės spalvų palete, o pėda sunkiai tilpo į batus... iki šiol pirštukas primena apie save įkyriu skausmu. Kita vertus, šis poilsis buvo tik į naudą... pailsėjau, atsigavau, suplanavau svarbiausią rudens startą ir planuoju pradėti pasiruošimą. Jau galiu iš lėto bėgti ir įveikti 20 km atstumą lengva ristele.
 
Sakoma, kad svarbius dalykus reikia pradėti pirmadienį. Taigi, pradedu pasiruošimą rudens maratonui. Tirpinsiu sukauptas riebalų atsargas, ryškinsiu sixpack'ą ir t.t.


Treniruočių planą suradau atstiktinai vartydamas Berlyno maratono puslapį ir nuo šiol ketinu artimiausius mėnesius  vadovautis  Berlyno maratono treniruočių planu. Patirtis jau leidžia pačiam pasidėlioti, kas man labiausiai tinka norint didinti greitį ir pan., tačiau treniruočių pagrindą ketinu dėlioti ant šio karkaso. Na, o liemeniui stiprinti planuoju daryti šiuos pratimus. 
 
Bėgimo batelių dar nekabinu ant vinies, priešingai -  planuoju padirbėti ir  susigrąžinti prarastą formą.